خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 339
نویسنده : BENYAMIN






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
::atieh:: در تاریخ : 1394/3/29/5 - - گفته است :
واکنش پسرا بعد از اتمام مکالمه با نامزدشون !
- پسر آمریکایی :
تلفن و بغل میکنه و میره تو حس
- پسر فرانسوی:
تلفن و ماچ میکنه
- پسر ایرانی:
# 1 *141*
Apm bia bdo

/weblog/file/img/m.jpg
sahar  در تاریخ : 1394/3/28/4 - - گفته است :

مطالب وبت عالیه از این بهتر نمیشه ممنون


/weblog/file/img/m.jpg
ارشم در تاریخ : 1393/10/4/4 - - گفته است :

سلام داش خیلی قشنگ بود ممنون میشم اگه اموزش تعغیر ای پی بدون خاموش کردن مودم رو بذاری خیلی نیاز دارم بازم تشکر از مطالب خوبت


پاسخ:سلام چشم حتما

/weblog/file/img/m.jpg
نازی در تاریخ : 1393/10/4/4 - - گفته است :

سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی BENYAMIN ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ . همین الان بیا بهم سر بزن .............


/weblog/file/img/m.jpg
مهرنوش در تاریخ : 1393/9/16/7 - - گفته است :

BENYAMIN وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ BENYAMIN را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ،


/weblog/file/img/m.jpg
مهرنوش در تاریخ : 1393/9/13/4 - - گفته است :

BENYAMIN وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ BENYAMIN را ببینند ،


/weblog/file/img/m.jpg
مهرنوش در تاریخ : 1393/9/10/1 - - گفته است :

BENYAMIN وبلاگ خیلی خوبی داری .


/weblog/file/img/m.jpg
سهیلا در تاریخ : 1393/9/6/4 - - گفته است :
گفتم : خدايا همنشينم باش ،
گفت : من مونس کساني هستم که مرا ياد کنند ؛
گفتم : چه آسان به دست مي آيي !
گفت : پس آسان از دستم نده ...


/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1393/9/6/4 - - گفته است :

عالی ممنون


/weblog/file/img/m.jpg
دریا دل در تاریخ : 1393/8/29/4 - - گفته است :

سلام وب خوبي داري



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: